top of page

Nooit meer Instagram?

Hartje van ...

 

Kim Stolk

Levensmotto:

RUN THE WORLD

Wat doe je?

Ik doe van alles op het gebied van content. Voor mijn eigen onderneming werk ik aan het ontwikkelen van contentstrategieën voor klanten, op de Hogeschool geef ik daar colleges over. Daarnaast creëer ik zelf content door te schrijven voor onder meer Frankwatching én voor contentplatform Hotterdan.

Waar gaat je hart sneller van kloppen?

Als Content Geek gaat mijn hart sneller kloppen van nieuwe insights binnen het content-vakgebied tijdens een lezing, al zoekend op internet of lezend in een nieuw boek. Maar mijn hart gaat ook sneller kloppen van citytrips en mooie kleding.

Would you rather?

Nooit meer Hotterdan of nooit meer lesgeven?

Ik kan echt echt niet kiezen! Hotterdan zou ik niet snel opgeven, omdat ik er zo ontzettend veel van leer en het zo goed is voor mijn eigen ontwikkeling en voor mijn netwerk. Lesgeven zou ik niet willen missen, doordat één van mijn grootste drijfveren in het leven is om mensen enthousiast te maken voor het communicatievakgebied en omdat ik het contact met studenten heel leuk vind. Dus sorry, ik maak geen keuze.

Nooit meer bloggen of nooit meer Instagram?

Jullie maken het me wel moeilijk! Dan kies ik toch voor nooit meer Instagram. Social media zijn vluchtig. Voordat je het weet is een volgend medium weer helemaal it. Bloggen is dan meer tijdloos, doordat het op een ‘eigen’ platform is, waarbij je zelf ‘in charge’ bent. Op Instagram zijn er hele algoritmes, waardoor je content misschien niet helemaal uit de verf komt zoals je zou willen.

Nooit meer lipstick of nooit meer je haar doen?

Nooit meer lipstick. Zonder lipstick zou het leven wel minder gezellig zijn (haha), maar daar valt mee te leven. Als ik mijn haar niet zou doen, dan is het in een mum van tijd een waar vogelnest op mijn hoofd. Ik denk dat ik daar ongelukkiger van zou worden, dan geen kleur op mijn lippen.

Liever een prinses of een zeemeermin zijn?

Haha! Dan liever een zeemeermin, omdat zij in haar leven tegen uitdagingen aanloopt en daardoor vindingrijk moet zijn in haar oplossingen. Daar houd ik van, van uitdagingen. Een prinses op de erwt die niets uitvoert lijkt me vooral heel saai en eenzaam.

Altijd de waarheid moeten vertellen of altijd moeten liegen?

Jullie weten de dilemma’s wel te bedenken! Dan kies ik toch voor altijd de waarheid. Hoewel een leugentje om bestwil soms geen kwaad kan, kan ik het écht niet onder stoelen of banken steken als ik over iets anders denk dan hoe ik me uit. Ik blijf dichter bij mezelf als ik altijd de waarheid vertel.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page