top of page

Nog heééeeel even

Lazy Monday

 

Vandaag is de dag dat we er toch echt weer aan moesten geloven, school is weer begonnen. Het is nu al richting de avond en de eerste schooldag zit er al weer op, maar ik kan je zeggen het was een LANGE dag. Mijn wekker ging om 8 uur, dat is helemaal niet zo vroeg. Toch had ik het gevoel dat ik om 5 uur op moest staan. Ik woon zelf niet dicht bij Rotterdam en dat betekent dat ik toch altijd een aardig stukje moet reizen, om precies te zijn anderhalf uur. Om een zo'n goed mogelijk studente te zijn probeer ik altijd schoolwerk tijdens mijn treinreis te maken. Nou kan jullie één ding vertellen, vandaag is dat toch echt mooi niet gelukt.

Het is raar om te beseffen dat we net vakantie hebben gehad, waarin kerst en oud en nieuw was. Opeens is het 2017 en als je er zo bij na denkt is de Minor Public Relations: Creating Stories bijna tot een einde. Nog maar twee weken en de minor is afgelopen en gaan we allemaal een nieuw avontuur aan, namelijk stage. Ikzelf ga een meeloopstage doen, omdat ik nog maar in mijn derde jaar zit, maar voor de meesten van ons wordt dit het laatste voordat ze afstuderen. Nog maar heel even en we zien elkaar niet meer.

Ik ben zo iemand die altijd zeurt dat ze naar school moet en nog zoveel moet doen. Maar eigenlijk heb ik gewoon maar drie dagen les en daarbij maximaal vier uurtjes op een dag. 'Luxe' noemt mijn vader dat altijd. Hij zegt altijd wacht maar totdat je fulltime gaat werken dan verlang je naar die vier uurtjes op een dag naar school. En eigenlijk heeft hij ook gelijk, wat is nou drie dagen naar school voor maximaal vier uurtjes? Toch is het een beetje anders, want later werk ik ergens wat mij gelukkig maakt. Deze minor doe je ook omdat het je interesseert, maar er zijn altijd onderwerpen die je nou eenmaal niks vindt.

Nog maar HEEEEEEEEL even en we kunnen zeggen dat we de minor hebben afgerond. Nog maar HEEEEEL even en we gaan een ander avontuur tegemoet. Ik moet eerlijk bekennen ik heb het vaak zwaar gehad met de minor, want heel veel dingen wist ik nog niet. Het reizen eiste soms ook wel echt zijn tol. Maar ik had het allemaal niet willen missen, want ik weet nu welke richting ik op wil en ik heb met verbazing geluisterd over wat allemaal wel niet te maken kan hebben met communicatie.

Nog maar HEEEEEEEL even en dan is dit avontuur alweer klaar en komt er weer een nieuw avontuur aan.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page