top of page

Being different

Dreamwork calls for teamwork

 

Dit is mijn laatste persoonlijke blog voor ROOD. De tijd gaat echt zo snel. Het lijkt wel gisteren dat we teams moesten vormen voor de minor of die keer dat we naar Londen gingen.

Ik vond de minor erg leuk en ik heb leuke klasgenoten ontmoet. ROOD. is sinds Londen erg hecht geworden op persoonlijk vlak, waardoor we elkaar wat beter begrepen en elkaar beter konden helpen. We hielpen elkaar buiten school om. Zo hebben we elkaar geholpen met veel dingen als stages, baantjes, persoonlijk advies en veel meer.

Met het PR-werk bleek dat we enorm van elkaar verschillen. Iedereen heeft andere ideeën en een ander manier van werken, waardoor we soms hard ons best moesten doen om de sfeer leuk te houden.

Toch hebben we leuke concepten bedacht en goede rapporten geschreven, want dreamwork is teamwork. We hebben vaak van docenten en opdrachtgevers gehoord dat ze ons niet begrijpen, wat wel gek is, want juist wij –ROOD. – begrijpen elkaar dan weer wel. Volgende week nog een laatste pitch en rapport leveren en dat gaan we knallen.

Ik weet nu wel dat ik in de toekomst niet meer in teams wil werken. Ik ben altijd al op mezelf geweest en dat wil ik ook graag zo houden. Zelfstandig ben ik het sterkst en kan ik doen wat ik wil en wanneer ik dat wil.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page