top of page

GO team GO!

Dreamwork calls for teamwork

 

We hebben vakantie! Wat een heerlijk gevoel is dat. Twee weken lang kunnen we genieten van geen school, lekker eten en met je vrienden en familie zijn. Zelf houd ik echt van kerst, dat ik dan jarig ben heeft er niks mee te maken hoor! Maar voordat ik met mijn hoofd bij kerst zit wil ik eigenlijk mijn team heel erg bedanken.

Sinds dinsdag ben ik erg ziek en dat is natuurlijk niet fijn. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn team want we hebben natuurlijk gewoon afspraken. Alleen mijn teamgenootjes zijn zo meelevend en hebben echt begrip voor je als je wat zegt. Ook is het fijn dat we een goede planning met elkaar hebben gemaakt over wat wanneer af moet. Het is soms wel even stroef verlopen maar één ding weet ik zeker: team ROOD. staat altijd voor elkaar klaar.

We zijn nu alweer op de helft van het laatste blok van de minor, wat gaat de tijd snel. Wat gaat iedereen hierna doen? Ik vind het zelf heel raar om daar over na te denken. Judith, Monique en Tugba kennen elkaar al en wonen ook dichtbij, maar ik woon helemaal in een klein gat dat niemand kent. Ga ik de meiden na de minor ooit nog zien? Ben ik ooit nog wel eens te vinden in Rotterdam? Allemaal vragen die in mijn hoofd rond blijven spoken.

Één ding weet ik zeker, ik heb in een korte tijd al zo veel geleerd en niet alleen van de minor maar ook van de meiden uit het team. Ze hebben me laten zien dat totaal verschillende persoonlijkheden met elkaar kunnen samenwerken. En dingen kunnen neerzetten waar we trots op mogen zijn.

Ik wil mijn lieve teamgenootjes Monique, Judith en Tugba bedanken voor de leuke tijd! Natuurlijk ook een hele fijne vakantie wensen (met heel veel eten). En na de vakantie moeten jullie het nog twee weken met me volhouden!

Merry christmas everyone

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page