top of page

Geen goede voornemens

Lazy Monday

 

Elk jaar doe ik het weer: goede voornemens voor mezelf opstellen. Houd ik me er ooit aan? Misschien af en toe, maar aan de echte grote goede voornemens over het algemeen niet. Daarom heb ik besloten dit jaar geen goede voornemens op te stellen. Desondanks heb ik dit jaar al een aantal goede daden verricht én heb ik voor morgen een afspraak staan met een vriendin om te gaan sporten.

Gek eigenlijk, het eerste jaar dat ik geen goede voornemens heb, maar wel goede voornemens van vorige jaren aan het vervullen ben. Dat is nog eens gedragsverandering...

Over gedragsverandering gesproken, volgende week gaan we de laatste twee weken van de minor in. Wat is de tijd voorbij gevlogen! Ik ben heel erg benieuwd naar wat ons nog te wachten staat, maar nu het einde in zicht is, kijk ik ook uit naar de volgende uitdaging: afstuderen.

Het maakt niet uit of je nou wel of geen goede voornemens hebt, zolang je dit jaar maar gelukkig doorbrengt. Doe waar je goed in bent en waar je blij van wordt, dan komt 2017 helemaal goed!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page