top of page

Een jaar vol samenwerkingen

Dreamwork calls for teamwork

 

Tegen het einde van het jaar zijn we vaak geneigd om terug te kijken op het afgelopen jaar. Wat heb ik allemaal bereikt en wat kon er beter? We stellen onszelf allerlei van zulk soort vragen. We vragen ons af wat het nieuwe jaar ons gaat brengen en we zijn druk bezig met het opstellen van goede voornemens. De goede voornemens laat ik nu even voor wat het is, want eerlijk is eerlijk, ik heb al jarenlang dezelfde voornemens en die zal ik waarschijnlijk de komende jaren als voornemens houden... Daarom wil ik bij dreamwork calls for teamwork blijven en ingaan op de samenwerkingen van het afgelopen jaar.

Het was een jaar vol samenwerkingen die soms goed en soms minder goed verliepen. Een jaar waarin ik veel geleerd heb over samenwerkingen, maar ook over mezelf. Wat voor persoon ben ik binnen een team en welke taken kan ik het beste vervullen? Ik heb samengewerkt met mensen die ik vijf minuten voordat ik de samenwerking aanging, nog niet eens kende. Ik heb samengewerkt met mensen waar ik liever niet mee samenwerkte en ik heb afscheid moeten nemen van samenwerkingen, waarvan ik wilde dat ze nu nog steeds begonnen.

Op een jaar vol mooie samenwerkingen.

Happy New Year!


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page