top of page

Een eigen politieke partij?

Hartje van...

 

Bas Los

Levensmotto:

MENSEN, HOUD HET SIMPEL

Wat doe je?

Ik geef les aan de Toekomst

Waar gaat je hart sneller van kloppen?

Van de samenwerking binnen ons team en met de bureaus binnen de minor PR Creating Stories

Would you rather?

Nooit meer lesgeven of niet meer kunnen fietsen?

Fietsen en lesgeven staan beiden in mijn top 5. Fietsen op 2. En lesgeven op 3.

Wat heeft u liever?

  • Altijd vrolijk kijken maar chagrijnig zijn?

  • Of chagrijnig kijken maar altijd vrolijk zijn?

Ik kies voor vrolijk zijn. Je gezicht kan streng staan, maar daar kun je niks aan doen als je flinke wenkbrauwen en diepliggende ogen hebt.

  • Heel goed kunnen lobbyen en geen netwerk hebben?

  • Of niet kunnen lobbyen maar wel een super uitgebreid netwerk hebben?

Lastig, want lobbyen en netwerken staat dicht bij elkaar, Ik kies voor het tweede.

Een goed netwerk hebben is super belangrijk, zeker als je interessant werk zoekt.

  • Directeur van een hogeschool zijn?

  • Of een eigen politieke partij opstarten?

Directeur van een hogeschool zijn, voor goed onderwijs zorgen vind ik essentieel. Maar het lesgeven zou ik niet willen missen. Bovendien, er zijn langzamerhand nu wel genoeg partijen in Nederland …

Altijd de waarheid moeten vertellen of altijd moeten liegen (echt altijd)?

Altijd de waarheid ( hoewel dat misschien niet altijd mogelijk is)

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page