top of page

Nooit meer Rotterdam?

Hartje van...

 

Ron van den Berg

EEN MOTTO IS ALS DE OLIFANT DIE HET UITZICHT BELEMMERT.

Vrij naar Mark Rutte over visie (2013).

Wie ben je?

Ron van den Berg

Wat doe je?

Lesgeven aan een fantastische opleiding, muziek maken, oude platen draaien, hard fietsen door duinen en weilanden, de stad in.

Waar gaat je hart sneller van kloppen?

Van mensen die heel hard hun best doen om iets heel goed te kunnen.

Would you rather?

Nooit meer muziek maken of nooit meer les geven?

Ja… dat is een onmogelijke vraag. Dit zijn de pijlers van mijn week. Het lijkt wel een dilemma.

Nooit meer je eigen kapsel mogen bepalen of nooit meer je eigen schoenen kiezen?

Mijn kapsel roept altijd veel vragen op. ‘Wie is die gozer met dat haar?’, hoor ik vaak. Om de aandacht meer naar mijn schoenen te verleggen – toch ook blikvangers, met dank aan mascolori.nl – is het misschien goed dat anderen zich met mijn haar gaan bemoeien. Van mijn schoenen blijf je in ieder geval af.

Nooit meer Rotterdam of nooit meer Den Haag?

Dan kies ik nooit meer Rotterdam. Omdat je vanuit mijn huis in Den Haag de skyline van Rotterdam kunt zien en je dan kunt bedenken hoe mooi het zou zijn om daar nog één keer rond te lopen en je daar dan weer mooie muziek over zou kunnen maken. Kwelling zorgt voor kunst.

Altijd de waarheid moeten vertellen of altijd moeten liegen (echt altijd)?

Altijd de waarheid. Simpel. De vraag is hoe je de waarheid framet.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page