top of page

Nooit meer rokjes?

Hartje van ...

 

Aniek van Heck

Levensmotto:

FOUTEN MAKEN MOET

Wie ben je?

Ik kan zijn wie je wilt (op het toneel). In het echt ben ik moeder van twee hele lieve grote uitdagingen, sloddervos, dromer, docent en stilstaand in de file keihard meezingend met de radio ben ik een enorme popster (en daarmee automatisch ook actrice) ;-)

Wat doe je?

Ik probeer mensen het beste uit zichzelf te laten halen.

Waar gaat je hart sneller van kloppen?

Ontwikkeling, goede muziek, drama’s en comedy op het toneel en het witte doek, lekker eten, achtbanen en glijbanen, reizen, lezen…

Would you rather?

Nooit meer theater of nooit meer lesgeven?

Jullie zijn goed in het stellen van duivelse dilemma’s! Ik moest hier echt heel lang over nadenken. Ik ben bang dat ik dan toch nooit meer op het toneel zou staan. Want ook ik mijn lessen kan ik best wat theater kwijt en ik voel me van meer waarde als ik lesgeef. Dat gaat verder dan vermaak en brengt nieuwe generaties in ons vak verder.

Liever neuromarketing ontkennen of storytelling de wereld uit helpen?

Nou, dan doe ik lekker alsof ik gek ben en dan ontken ik neuromarketing. Ik vind verhalen zo ontzettend waardevol – zowel cultureel als voor duiding en om lekker in mee te gaan – dat ik het echt vreselijk zou vinden als ik verantwoordelijk zou zijn voor het uit de wereld helpen van storytelling.

Nooit meer een rokje aan of nooit meer hakken?

Pfjoeh. Vroeger zou je me nooit op een paar platte stappers tegen zijn gekomen, maar hoge hakken bleken toch niet altijd overal even praktisch. In de speeltuin bijvoorbeeld. En in de woestijn (ja, echt geprobeerd). Dus als ik moest kiezen – ik ben echt verzot op rokjes – dan mogen de hoge hakken de deur uit.

Altijd de waarheid moeten vertellen of altijd moeten liegen (echt altijd)?

Dan kies ik voor altijd de waarheid moeten vertellen. Ik heb een enorme hekel aan liegen en ik voel me al schuldig om een leugentje om bestwil. Altijd moeten liegen zou ik echt heel slecht trekken!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page